Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

complainant

engleski

Termin
complainant
Opis

person, organization (3.12) or their representative, making a complaint (3.3) Note 1 to entry: In this document, customers (3.4) who refer their complaints to a provider in the first instance are also considered to be “complainants”.

srpski

Termin
Nema informacija
Opis
Nema informacija

srpski

Termin
подносилац приговора
Opis

особа, организација (3.12) или њихов представник1) који подноси приговор (3.3) Напомена 1 уз термин:   У овом документу се корисници (3.4) који у првом степену упућују приговор преко посредника такође сматрају „подносиоцима приговора”.

Povezani standardi

Povezani ICS-ovi

  • 03.120.10 - Upravljanje kvalitetom i obezbeđenje kvaliteta