Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

услуга гостопримства

енглески

Термин
courtesy service
Опис

service offered by the hotel that enhances guest care EXAMPLE Offering a drink when the room is not ready, looking after luggage, offering late check-out, fruit in the room or free drinks, giving access to hotel services before check-in or after check-out and providing airport shuttle services. Note 1 to entry: Hotel management can define which service is more appropriate depending on the situation or guest needs.

српски

Термин
Нема информација
Опис
Нема информација

српски

Термин
услуга гостопримства
Опис

услуга коју нуди хотел како би побољшао бригу о гостима

ПРИМЕРИ   Понуђено пиће када соба није спремна, чување пртљага, касна одјава, воће у соби или бесплатна пића, пружање приступа хотелским услугама пре пријаве или одјаве и пружање услуга превоза до аеродрома.1 уз термин:   Менаџмент хотела може да одреди која је услуга прикладнија у зависности од ситуације или потреба госта.

Повезани стандарди

Повезани ICS-ови

  • 03.080.30 - Услуге за потрошаче
  • 03.200.01 - Одмор и туризам уопште