Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

courtesy service

engleski

Termin
courtesy service
Opis

service offered by the hotel that enhances guest care EXAMPLE Offering a drink when the room is not ready, looking after luggage, offering late check-out, fruit in the room or free drinks, giving access to hotel services before check-in or after check-out and providing airport shuttle services. Note 1 to entry: Hotel management can define which service is more appropriate depending on the situation or guest needs.

srpski

Termin
Nema informacija
Opis
Nema informacija

srpski

Termin
услуга гостопримства
Opis

услуга коју нуди хотел како би побољшао бригу о гостима

ПРИМЕРИ   Понуђено пиће када соба није спремна, чување пртљага, касна одјава, воће у соби или бесплатна пића, пружање приступа хотелским услугама пре пријаве или одјаве и пружање услуга превоза до аеродрома.1 уз термин:   Менаџмент хотела може да одреди која је услуга прикладнија у зависности од ситуације или потреба госта.

Povezani standardi

Povezani ICS-ovi

  • 03.080.30 - Usluge za potrošače
  • 03.200.01 - Odmor i turizam uopšte