Phone: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Standards sales: prodaja@iss.rs Education: iss-edukacija@iss.rs Information about standards: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Main menu

courtesy service

English

Name
courtesy service
Description

service offered by the hotel that enhances guest care EXAMPLE Offering a drink when the room is not ready, looking after luggage, offering late check-out, fruit in the room or free drinks, giving access to hotel services before check-in or after check-out and providing airport shuttle services. Note 1 to entry: Hotel management can define which service is more appropriate depending on the situation or guest needs.

Serbian

Name
No information
Description
No information

Serbian

Name
услуга гостопримства
Description

услуга коју нуди хотел како би побољшао бригу о гостима

ПРИМЕРИ   Понуђено пиће када соба није спремна, чување пртљага, касна одјава, воће у соби или бесплатна пића, пружање приступа хотелским услугама пре пријаве или одјаве и пружање услуга превоза до аеродрома.1 уз термин:   Менаџмент хотела може да одреди која је услуга прикладнија у зависности од ситуације или потреба госта.

Related standards

Related ICSs

  • 03.080.30 - Services for consumers
  • 03.200.01 - Leisure and tourism in general