Телефон: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Продаја стандарда: prodaja@iss.rs Семинари, обуке: iss-edukacija@iss.rs Информације о стандардима: infocentar@iss.rs
Стевана Бракуса 2, 11030 Београд
Главни мени

SRPS ISO 10004:2020

Менаџмент квалитетом — Задовољство корисника — Смернице за праћење и мерење

Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring
30. 11. 2020.
30. 11. 2020.

Опште информације

90.93     11. 12. 2023.

90.20    15. 10. 2028.

ISS

CASCO

Међународни стандард

03.120.10  

српски  

Термини

Куповина

Објављен

Језик на коме желите да примите документ.

Апстракт

У овом документу дају се смернице за дефинисање и примењивање процеса за праћење и мерење задовољства корисника.
Ovaj документ je предвиђен да га користи било која организација, без обзира на тип, величину, или производе и услуге која она обезбеђује. У овом документу, усредсређеност је на кориснике који су екстерни у односу на организацију.
НАПОМЕНА У овом документу термини "производ" и “услуга” односе се на излазне елементе организације који су намењени кориснику, или их корисник захтева.

Животни циклус

ПРЕТХОДНО

ПОВУЧЕН
SRPS ISO 10004:2013

ТРЕНУТНО

ОБЈАВЉЕН
SRPS ISO 10004:2020
90.93 Одлука о потврђивању стандарда
11. 12. 2023.

Повезани пројекти

Идентичан са ISO 10004:2018