Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

SRPS ISO 10004:2020

Menadžment kvalitetom — Zadovoljstvo korisnika — Smernice za praćenje i merenje

Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring
30. 11. 2020.
30. 11. 2020.

Опште информације

90.93     11. 12. 2023.

90.20    15. 10. 2028.

ISS

CASCO

Međunarodni standard

03.120.10  

srpski  

Termini

Kupovina

Objavljen

Jezik na kome želite da primite dokument.

Apstrakt

U ovom dokumentu daju se smernice za definisanje i primenjivanje procesa za praćenje i merenje zadovoljstva korisnika.
Ovaj dokument je predviđen da ga koristi bilo koja organizacija, bez obzira na tip, veličinu, ili proizvode i usluge koja ona obezbeđuje. U ovom dokumentu, usredsređenost je na korisnike koji su eksterni u odnosu na organizaciju.
NAPOMENA U ovom dokumentu termini "proizvod" i “usluga” odnose se na izlazne elemente organizacije koji su namenjeni korisniku, ili ih korisnik zahteva.

Životni ciklus

PRETHODNO

POVUČEN
SRPS ISO 10004:2013

TRENUTNO

OBJAVLJEN
SRPS ISO 10004:2020
90.93 Odluka o potvrđivanju standarda
11. 12. 2023.

Povezani projekti

Identičan sa ISO 10004:2018