03.02.2011.
Uspostavljanje integrisanog sistema menadžmenta kvalitetom i sigurnošću informacija u Institutu za standardizaciju Srbije uspešno je završeno dobijanjem sertifikata o usaglašenosti sistema sa zahtevima standarda ISO 9001 i ISO/IEC 27001.
Proces pripreme za sertifikaciju i sama sertifikacija sistema realizovani su u okviru projekta "Tehnička pomoć institucijama infrastrukture kvaliteta u Republici Srbiji", koji je finansirala Evropska unija, a realizovao konzorcijum koji su činili Francuska asocijacija za standardizaciju (AFNOR), Slovenački institut za kvalitet i metrologiju (SIQ), Danski fond za akreditaciju i metrologiju (DANAK) i Laboratorija za metrologiju i kvalitet na Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta u Ljubljani. Proveru integrisanog sistema izvršio je od 1. do 3. decembra 2010. godine DQS Hellas Ltd. iz Atine, ogranak DQS GmbH, jednog od najuglednijih sertifikacionih tela, sa sertifikatima o akreditaciji priznatim na međunarodnom nivou.
U petak, 28. januara 2011. godine, direktor predstavništva DQS-a za Srbiju g. Zoran R. Anđelković sa svojom saradnicom gđom Draganom Radenković uručio je sertifikate direktoru Instituta g. Ivanu Krstiću. Dodeli sertifikata prisustvovali su i predsednik Upravnog odbora Instituta Aleksandar Ivić, članovi Upravnog odbora Zlatomir Živanović i Dragoslav Ugarak, predsednik Stručnog saveta za opšte oblasti standardizacije dr Miloš Jelić, kao i najviše rukovodstvo Instituta.
Sertifikacija sistema menadžmenta kvalitetom prema standardu ISO 9001 nije novina u svetu nacionalnih organizacija za standardizaciju. Međutim, dobijanjem sertifikata za usaglašenost sa zahtevima standarda ISO/IEC 27001 Institut je postao prva nacionalna organizacija za standardizaciju koja je uspostavila i sertifikovala sistem menadžmenta sigurnošću informacija. Time je Institut potvrdio svoje nastojanje da bude moderna i dobro organizovana institucija i ravnopravan partner u međunarodnoj i evropskoj standardizaciji,, institucija koja je sposobna da ispuni zahteve svojih članova, korisnika i svojih zaposlenih i koja će posvećenost svojim korisnicima stalno dokazivati povećanjem kvaliteta svojih usluga, dostupnošću i integritetom svojih izdanja i povećanjem kompetentnosti i profesionalizma svojih zaposlenih.