result of a process (3.4.1) Note 1 to entry: Whether an output of the organization (3.2.1) is a product (3.7.6) or a service (3.7.7) depends on the preponderance of the characteristics (3.10.1) involved, e.g. a painting for sale in a gallery is a product whereas supply of a commissioned painting is a service, a hamburger bought in a retail store is a product whereas receiving an order and serving a hamburger ordered in a restaurant is part of a service.
rezultat procesa (3.4.1) NAPOMENA 1 uz termin: Da li je neki izlazni element organizacije (3.2.1) proizvod (3.7.6) ili usluga (3.7.7), zavisi od toga koje uključene karakteristike (3.10.1) preovlađuju; npr. slika u galeriji je proizvod, dok je isporuka naručenih slika usluga, hamburger koji je kupljen u prodavnici je proizvod, dok je primanje porudžbine i služenje naručenog hamburgera u restoranu deo usluge.
rezultat procesa (3.4.1) NAPOMENA 1 uz termin: Da li je neki izlazni element organizacije (3.2.1) proizvod (3.7.6) ili usluga (3.7.7), zavisi od toga koje uključene karakteristike (3.10.1) preovlađuju; npr. slika u galeriji je proizvod, dok je isporuka naručenih slika usluga, hamburger koji je kupljen u prodavnici je proizvod, dok je primanje porudžbine i služenje naručenog hamburgera u restoranu deo usluge.
No information