output (3.7.5) of an organization (3.2.1) with at least one activity necessarily performed between the organization and the customer (3.2.4) Note 1 to entry: The dominant elements of a service are generally intangible. Note 2 to entry: Service often involves activities at the interface with the customer to establish customer requirements (3.6.4) as well as upon delivery of the service and can involve a continuing relationship such as banks, accountancies or public organizations, e.g. schools or hospitals. Note 3 to entry: Provision of a service can involve, for example, the following: â an activity performed on a customer-supplied tangible product (3.7.6) (e.g. a car to be repaired); â an activity performed on a customer-supplied intangible product (e.g. the income statement needed to prepare a tax return); â the delivery of an intangible product (e.g. the delivery of information (3.8.2) in the context of knowledge transmission); â the creation of ambience for the customer (e.g. in hotels and restaurants). Note 4 to entry: A service is generally experienced by the customer.
izlazni element (3.7.5) organizacije (3.2.1) sa najmanje jednom aktivnošću koja se obavezno obavlja između organizacije i korisnika (3.2.4) NAPOMENA 1 uz termin: Dominantni elementi usluge su uglavnom nematerijalne prirode. NAPOMENA 2 uz termin: Usluga često obuhvata aktivnosti u interfejsu sa korisnikom, kako bi se uspostavili zahtevi (3.6.4) korisnika, kao i posle isporuke usluga, i može da podrazumeva stalan odnos, kao što su banke, računovodstvene ili javne organizacije, npr. škole ili bolnice. NAPOMENA 3 uz termin: Pružanje usluge može da obuhvati, na primer, sledeće: – aktivnost koja se obavlja na materijalnom proizvodu (3.7.6) koji je isporučio korisnik (npr. automobil koji treba popraviti); – aktivnost koja se obavlja na nematerijalnom proizvodu koji je isporučio korisnik (npr. izjava o prihodu koja je potrebna da se pripremi povraćaj poreza); – isporuka nematerijalnog proizvoda [npr. dostavljanje informacija (3.8.2) u kontekstu prenosa znanja]; – stvaranje ambijenta za korisnika (npr. u hotelima i restoranima). NAPOMENA 4 uz termin: Uslugu, po pravilu, doživljava korisnik.
izlazni element (3.7.5) organizacije (3.2.1) sa najmanje jednom aktivnošću koja se obavezno obavlja između organizacije i korisnika (3.2.4) NAPOMENA 1 uz termin: Dominantni elementi usluge su uglavnom nematerijalne prirode. NAPOMENA 2 uz termin: Usluga često obuhvata aktivnosti u interfejsu sa korisnikom, kako bi se uspostavili zahtevi (3.6.4) korisnika, kao i posle isporuke usluga, i može da podrazumeva stalan odnos, kao što su banke, računovodstvene ili javne organizacije, npr. škole ili bolnice. NAPOMENA 3 uz termin: Pružanje usluge može da obuhvati, na primer, sledeće: – aktivnost koja se obavlja na materijalnom proizvodu (3.7.6) koji je isporučio korisnik (npr. automobil koji treba popraviti); – aktivnost koja se obavlja na nematerijalnom proizvodu koji je isporučio korisnik (npr. izjava o prihodu koja je potrebna da se pripremi povraćaj poreza); – isporuka nematerijalnog proizvoda [npr. dostavljanje informacija (3.8.2) u kontekstu prenosa znanja]; – stvaranje ambijenta za korisnika (npr. u hotelima i restoranima). NAPOMENA 4 uz termin: Uslugu, po pravilu, doživljava korisnik.
No information