Phone: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Standards sales: prodaja@iss.rs Education: iss-edukacija@iss.rs Information about standards: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Main menu

service

English

Name
service
Description

output (3.7.5) of an organization (3.2.1) with at least one activity necessarily performed between the organization and the customer (3.2.4) Note 1 to entry: The dominant elements of a service are generally intangible. Note 2 to entry: Service often involves activities at the interface with the customer to establish customer requirements (3.6.4) as well as upon delivery of the service and can involve a continuing relationship such as banks, accountancies or public organizations, e.g. schools or hospitals. Note 3 to entry: Provision of a service can involve, for example, the following: — an activity performed on a customer-supplied tangible product (3.7.6) (e.g. a car to be repaired); — an activity performed on a customer-supplied intangible product (e.g. the income statement needed to prepare a tax return); — the delivery of an intangible product (e.g. the delivery of information (3.8.2) in the context of knowledge transmission); — the creation of ambience for the customer (e.g. in hotels and restaurants). Note 4 to entry: A service is generally experienced by the customer.

Serbian

Name
usluga
Description

izlazni element (3.7.5) organizacije (3.2.1) sa najmanje jednom aktivnošću koja se obavezno obavlja između organizacije i korisnika (3.2.4) NAPOMENA 1 uz termin: Dominantni elementi usluge su uglavnom nematerijalne prirode. NAPOMENA 2 uz termin: Usluga često obuhvata aktivnosti u interfejsu sa korisnikom, kako bi se uspostavili zahtevi (3.6.4) korisnika, kao i posle isporuke usluga, i može da podrazumeva stalan odnos, kao što su banke, računovodstvene ili javne organizacije, npr. škole ili bolnice. NAPOMENA 3 uz termin: Pružanje usluge može da obuhvati, na primer, sledeće: – aktivnost koja se obavlja na materijalnom proizvodu (3.7.6) koji je isporučio korisnik (npr. automobil koji treba popraviti); – aktivnost koja se obavlja na nematerijalnom proizvodu koji je isporučio korisnik (npr. izjava o prihodu koja je potrebna da se pripremi povraćaj poreza); – isporuka nematerijalnog proizvoda [npr. dostavljanje informacija (3.8.2) u kontekstu prenosa znanja]; – stvaranje ambijenta za korisnika (npr. u hotelima i restoranima). NAPOMENA 4 uz termin: Uslugu, po pravilu, doživljava korisnik.

Serbian

Name
usluga
Description

izlazni element (3.7.5) organizacije (3.2.1) sa najmanje jednom aktivnošću koja se obavezno obavlja između organizacije i korisnika (3.2.4) NAPOMENA 1 uz termin: Dominantni elementi usluge su uglavnom nematerijalne prirode. NAPOMENA 2 uz termin: Usluga često obuhvata aktivnosti u interfejsu sa korisnikom, kako bi se uspostavili zahtevi (3.6.4) korisnika, kao i posle isporuke usluga, i može da podrazumeva stalan odnos, kao što su banke, računovodstvene ili javne organizacije, npr. škole ili bolnice. NAPOMENA 3 uz termin: Pružanje usluge može da obuhvati, na primer, sledeće: – aktivnost koja se obavlja na materijalnom proizvodu (3.7.6) koji je isporučio korisnik (npr. automobil koji treba popraviti); – aktivnost koja se obavlja na nematerijalnom proizvodu koji je isporučio korisnik (npr. izjava o prihodu koja je potrebna da se pripremi povraćaj poreza); – isporuka nematerijalnog proizvoda [npr. dostavljanje informacija (3.8.2) u kontekstu prenosa znanja]; – stvaranje ambijenta za korisnika (npr. u hotelima i restoranima). NAPOMENA 4 uz termin: Uslugu, po pravilu, doživljava korisnik.

Related standards

Related ICSs

No information