service providers which conduct research projects or parts of research projects in market, opinion and social research, according to scientific principles and methods
NOTE In particular, these can be private research institutions, academic and university research institutions, in-company research departments, local authorities, official statistics agencies or individual researchers acting in the same capacity.
provajderi usluga, koji izvode projekte istraživanja ili delove istraživačkih projekata u oblasti istraživanja tržišta, javnog mnjenja i društvenih (socijalnih) istraživanja, prema naučnim načelima i metodama
NAPOMENA U nekim slučajevima, to mogu biti privatne istraživačke institucije, akademske i univerzitetske istraživačke institucije, odeljenja za istraživanje u okviru kompanije, lokalna vlast, zvanične statističke agencije ili individualni istraživači koji rade u okviru iste nadležnosti.
provajderi usluga, koji izvode projekte istraživanja ili delove istraživačkih projekata u oblasti istraživanja tržišta, javnog mnjenja i društvenih (socijalnih) istraživanja, prema naučnim načelima i metodama
NAPOMENA U nekim slučajevima, to mogu biti privatne istraživačke institucije, akademske i univerzitetske istraživačke institucije, odeljenja za istraživanje u okviru kompanije, lokalna vlast, zvanične statističke agencije ili individualni istraživači koji rade u okviru iste nadležnosti.
No information