A bus (3.1.2) which is composed of two rigid sections connected by an articulated joint. On this type of vehicle the passenger accommodation spaces situated in each rigid section communicate. The free circulation of passengers from one rigid section to the other is assured through the articulated joint. It can be equipped as covered in 3.1.2.2 to 3.1.2.4. Connection between the two sections and disconnection of the two sections can be performed in the workshop only.
Autobus (3.1.2) koji je sastavljen od dve krute celine povezane zglobnom vezom. Na ovom tipu vozila su povezani prostori za smeštaj putnika koji se nalaze u oba dela. Slobodno kretanje putnika iz jednog krutog dela u drugi obezbeđeno je preko zglobne veze.
Može biti opremljen prema 3.1.2.2 do 3.1.2.4.
Veza između dva dela i njihovo razdvajanje mogu se izvesti jedino u radionici.
Autobus (3.1.2) koji je sastavljen od dve krute celine povezane zglobnom vezom. Na ovom tipu vozila su povezani prostori za smeštaj putnika koji se nalaze u oba dela. Slobodno kretanje putnika iz jednog krutog dela u drugi obezbeđeno je preko zglobne veze.
Može biti opremljen prema 3.1.2.2 do 3.1.2.4.
Veza između dva dela i njihovo razdvajanje mogu se izvesti jedino u radionici.
The combination of a semi-trailer-towing vehicle (3.1.6) with a semi-trailer (3.2.2). The semi-trailer can be either special or not.
Sastav tegljača (3.1.6) i poluprikolice (3.2.2). Poluprikolica može biti i specijalna.
Sastav tegljača (3.1.6) i poluprikolice (3.2.2). Poluprikolica može biti i specijalna.
A motor vehicle (3.1) which, on account of its design and appointments, is intended for carrying persons and luggage, and which has more than nine seating places, including the driving seat. It may have one or two decks and may also tow a trailer.
Motorno vozilo (3.1) koje je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjeno prevozu lica i prtljaga i koje ima više od devet sedišta, uključujući i sedište vozača.
Može da ima jednu ili dve platforme i može, takođe, da vuče prikolicu.
Motorno vozilo (3.1) koje je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjeno prevozu lica i prtljaga i koje ima više od devet sedišta, uključujući i sedište vozača.
Može da ima jednu ili dve platforme i može, takođe, da vuče prikolicu.
A semi-trailer (3.2.2) which, on account of its design and appointments, is intended for carrying persons and their Iuggage.
It can be equipped as covered in 3.1.2.1 to3.1.2.3.
Poluprikolica (3.2.2) koja je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjena za prevoz lica i njihovog prtljaga; ona može biti opremljena kao u 3.1.2.1 do 3.1.2.3.
Poluprikolica (3.2.2) koja je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjena za prevoz lica i njihovog prtljaga; ona može biti opremljena kao u 3.1.2.1 do 3.1.2.3.
A trailer (3.2.1) which, on account of its design and appointments, is intended for carrying persons and their luggage. It can be equipped as covered in 3.1.2.1 to 3.1.2.3.
Prikolica (3.2.1) koja je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjena za prevoz lica i njihovog prtljaga; ona može biti opremljena kao u 3.1.2.1 do 3.1.2.3.
Prikolica (3.2.1) koja je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjena za prevoz lica i njihovog prtljaga; ona može biti opremljena kao u 3.1.2.1 do 3.1.2.3.
A trailer (3.2.1) which is designed for road use and provides mobile living accommodation.
Prikolica (3.2.1) koja je konstruisana za upotrebu po drumu i omogućava pokretni smeštaj za stanovanje.
Prikolica (3.2.1) koja je konstruisana za upotrebu po drumu i omogućava pokretni smeštaj za stanovanje.
This term means a motor vehicle (3.1) coupled with one or more towed vehicles (3.2).
Sastav motornog vozila (3.1.3 do 3.1.5) i jedne ili više nezavisnih prikolica, povezanih šipkom za vuču. Vučno vozilo i prikolica mogu biti i specijalni.
Sastav motornog vozila (3.1.3 do 3.1.5) i jedne ili više nezavisnih prikolica, povezanih šipkom za vuču. Vučno vozilo i prikolica mogu biti i specijalni.
A motor vehicle (3.1) which, on account of its design and appointments, is used mainly for conveying goods. It may also tow a trailer.
Motorno vozilo (3.1) koje se na osnovu svoje konstrukcije i opreme koristi uglavnom za prevoz tereta.
Može, takođe, da vuče prikolicu.
Motorno vozilo (3.1) koje se na osnovu svoje konstrukcije i opreme koristi uglavnom za prevoz tereta.
Može, takođe, da vuče prikolicu.
The combination of a motor vehicle for transportation of persons with a trailer for transportation of goods.
Sastav motornog vozila za transport lica sa prikolicom za transport tereta.
Sastav motornog vozila za transport lica sa prikolicom za transport tereta.
Body - openable. Hood/Roof - The roof, soft or rigid, has at least 2 positions: in the first one it covers the body; in the second one it is retracted. Accommodation - 2 or more seats in at least 1 row. Doors - 2 or 4 side doors. Windows - 2 or more side windows.
Karoserija - otvorljiva. Krov - mek ili tvrd; ima najmanje 2 položaja: u prvom prekriva karoseriju, a u drugom se povlači unazad. Smeštaj - 2 ili više sedišta u najmanje jednom redu. Vrata - 2 ili 4 bočnih vrata. Prozori - 2 ili više bočnih prozora.
Karoserija - otvorljiva. Krov - mek ili tvrd; ima najmanje 2 položaja: u prvom prekriva karoseriju, a u drugom se povlači unazad. Smeštaj - 2 ili više sedišta u najmanje jednom redu. Vrata - 2 ili 4 bočnih vrata. Prozori - 2 ili više bočnih prozora.
Body - openable. Hood/Roof - the side-wall frame is stationary and the remainder is retractable. Accommodation - 4 or more seats, in at least 2 rows. Doors - 2 or 4 side doors. Windows - 4 or more side windows.
Karoserija - otvorljiva. Krov - okviri bočnih stranica su nepokretni, a ostatak je pomerljiv.
Smeštaj
4 ili više sedišta u najmanje 2 reda.
Vrata
2 ili 4 bočnih vrata.
Prozori
4 ili više bočnih prozora.
Karoserija - otvorljiva. Krov - okviri bočnih stranica su nepokretni, a ostatak je pomerljiv.
Smeštaj
4 ili više sedišta u najmanje 2 reda.
Vrata
2 ili 4 bočnih vrata.
Prozori
4 ili više bočnih prozora.
Body - closed. Usually, limited rear volume. Hood/Roof - fixed, rigid roof. A portion of the roof may, however, be openable. Accommodation - 2 or more seats in at least 1 row. Doors - 2 side doors. There may also be a rear opening. Windows - 2 or more side windows.
Karoserija - zatvorena. Obično sa ograničenim prostorom na zadnjoj strani vozila. Krov - nepokretan, krut krov; deo krova, međutim, može se otvarati. Smeštaj - 2 ili više sedišta u najmanje jednom redu. Vrata - 2 bočnih vrata; moguća su i zadnja vrata. Prozori - 2 ili više bočnih prozora.
Karoserija - zatvorena. Obično sa ograničenim prostorom na zadnjoj strani vozila. Krov - nepokretan, krut krov; deo krova, međutim, može se otvarati. Smeštaj - 2 ili više sedišta u najmanje jednom redu. Vrata - 2 bočnih vrata; moguća su i zadnja vrata. Prozori - 2 ili više bočnih prozora.
The combination of a semitrailer-towing vehicle (3.1.6) with a semi-trailer (3.2.2) and a trailer (3.2.1).
The semi-trailer and/or the trailer can be either special or not.
Sastav tegljača (3.1.6) sa poluprikolicom (3.2.2) i prikolicom (3.2.1). Poluprikolica i/ili prikolica mogu biti i specijalne.
Sastav tegljača (3.1.6) sa poluprikolicom (3.2.2) i prikolicom (3.2.1). Poluprikolica i/ili prikolica mogu biti i specijalne.
A passenger car (3.1.1) in which the centre of the steering wheel is in the forward quarter of the vehicleâs total length (including bumpers and over-riders, if any).
Putnički automobil (3.1.1) u kojem se centar upravljača nalazi u prednjoj četvrtini ukupne dužine vozila.
Putnički automobil (3.1.1) u kojem se centar upravljača nalazi u prednjoj četvrtini ukupne dužine vozila.
A semi-trailer (3.2.2) which, on account of its design and appointments, is intended for carrying goods.
Poluprikolica (3.2.2) koja je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjena za prevoz tereta.
Poluprikolica (3.2.2) koja je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjena za prevoz tereta.
A trailer (3.2.1) which, on account of its design and appointments, is intended for carrying goods.
Prikolica koja je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjena za prevoz tereta.
Prikolica koja je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjena za prevoz tereta.
A bus (3.1.2) which is designed and equipped for interurban transport. This vehicle has no place which is specifically intended for standing passengers, but it can carry standing passengers for short distances in the gangway.
Autobus (3.1.2) koji je konstruisan i opremljen za međugradski transport. Ovo vozilo nema mesto koje je posebno namenjeno za putnike koji stoje, ali ono na kraćim relacijama može da prevozi putnike koji stoje u prolazu.
Autobus (3.1.2) koji je konstruisan i opremljen za međugradski transport. Ovo vozilo nema mesto koje je posebno namenjeno za putnike koji stoje, ali ono na kraćim relacijama može da prevozi putnike koji stoje u prolazu.
A bus (3.1.2) which is designed and equipped for long distance journeys; this vehicle is concerned with the comfort of its seated passengers, and standing passengers are not carried.
Autobus (3.1.2) koji je konstruisan i opremljen za duga putovanja; ovo vozilo obezbeđuje udobnost putnicima koji sede; putnici koji stoje se ne prevoze.
Autobus (3.1.2) koji je konstruisan i opremljen za duga putovanja; ovo vozilo obezbeđuje udobnost putnicima koji sede; putnici koji stoje se ne prevoze.
A single-deck bus (3.1.2) having not more than seventeen seating places, including the driving seat.
Autobus sa jednom platformom (3.1.2), koji nema više od sedamnaest sedišta, uključujući i sedište vozača.
Autobus sa jednom platformom (3.1.2), koji nema više od sedamnaest sedišta, uključujući i sedište vozača.
Two-wheeled or three-wheeled motor-driven vehicle, with a maximum design speed not exceeding 50 km/h. If the driving motor is a thermic engine, its displacement or equivalent capacity must not exceed 50 cm3.
Motorno vozilo na dva ili tri točka, čija maksimalna brzina ne prelazi 50 km/h. Ako je pogonski motor tipa SUS, njegova zapremina ne sme preći 50 cm3.
Motorno vozilo na dva ili tri točka, čija maksimalna brzina ne prelazi 50 km/h. Ako je pogonski motor tipa SUS, njegova zapremina ne sme preći 50 cm3.
Any power-driven road vehicle which has four or more wheels, which is not rail borne, and which is normally used for: â carrying persons and/or goods; â towing vehicles used for the carriage of persons and/or goods; â special service. This term includes: a) vehicles connected to an electric conductor, for example trolley buses; b) three-wheeled vehicles whose complete vehicle kerb weight exceeds 400 kg.
Vozilo na motorni pogon koje ima četiri točka ili više njih, koje nije šinsko i koje se po pravilu koristi za: — prevoz lica i/ili tereta; — vuču vozila namenjenih za prevoz lica i/ili tereta; — specijalne usluge. Ovi nazivi uključuju: a) vozila priključena na električnu mrežu, na primer trolejbuse; b) vozila sa tri točka čija je ukupna masa praznog vozila veća od 400 kg.
Vozilo na motorni pogon koje ima četiri točka ili više njih, koje nije šinsko i koje se po pravilu koristi za: — prevoz lica i/ili tereta; — vuču vozila namenjenih za prevoz lica i/ili tereta; — specijalne usluge. Ovi nazivi uključuju: a) vozila priključena na električnu mrežu, na primer trolejbuse; b) vozila sa tri točka čija je ukupna masa praznog vozila veća od 400 kg.
Two-wheeled motor-driven vehicle, or three-wheeled motor-driven vehicle whose unladen weight does not exceed 400 kg. Mopeds, as defined in 3.4, are not included in this definition.
Motorno vozilo na dva ili tri točka, čija masa u neopterećenom stanju ne prelazi 400 kg. Moped, definisan u 3.4, nije uključen u ovu definiciju.
Motorno vozilo na dva ili tri točka, čija masa u neopterećenom stanju ne prelazi 400 kg. Moped, definisan u 3.4, nije uključen u ovu definiciju.
Body - closed, open or openable. This passenger car is designed to facilitate the occasional transportation of goods. Accommodation - 1 or more seats.
Karoserija - zatvorena, otvorena ili sa pokretnim krovom. Ovaj putnički automobil je konstruisan tako da olakša povremen transport tereta. Smeštaj - 1 ili više sedišta.
Karoserija - zatvorena, otvorena ili sa pokretnim krovom. Ovaj putnički automobil je konstruisan tako da olakša povremen transport tereta. Smeštaj - 1 ili više sedišta.
A motor vehicle (3.1) which, on account of its design and appointments, is intended mainly for carrying persons and their luggage and/or goods, and which has available a maximum of nine seating places, including the driving seat. It may also tow a trailer. NOTE - Some of the terms below may include so-called âsports carsâ. In the following definitions, a window is a glass opening which may comprise one or several panes (example: a vent window is an element of a window).
Motorno vozilo (3.1) koje je, prema svojoj konstrukciji i opremi, namenjeno uglavnom za prevoz lica i njihovog prtljaga i/ili tereta i ima najviše devet sedišta, uključujući i sedište vozača. Takođe, može da vuče prikolicu. NAPOMENA Neki od narednih termina obuhvataju i takozvane "sportske automobile". U narednim definicijama prozor je staklo koje se otvara i koje se sastoji od jedne ili više površina (primer: prozor za ventilaciju (leptir) element je prozora).
Motorno vozilo (3.1) koje je, prema svojoj konstrukciji i opremi, namenjeno uglavnom za prevoz lica i njihovog prtljaga i/ili tereta i ima najviše devet sedišta, uključujući i sedište vozača. Takođe, može da vuče prikolicu. NAPOMENA Neki od narednih termina obuhvataju i takozvane "sportske automobile". U narednim definicijama prozor je staklo koje se otvara i koje se sastoji od jedne ili više površina (primer: prozor za ventilaciju (leptir) element je prozora).
The combination of a bus (3.1.2) and one or more trailers, independent and connected by a draw-bar, for passenger transportation. The combination can be equipped as covered in 3.1.2.2 to 3.1.2.4. The passenger accommodation space is not continuous throughout the combination. A service corridor can be provided.
Sastav autobusa (3.1.2) i jedne ili više nezavisnih prikolica povezanih šipkom za vuču, namenjen putničkom transportu. Sastav može biti opremljen kao u 3.1.2.2 do 3.1.2.4.
Prostor za smeštaj putnika nije neprekidan kroz sastav.
Uslužni prolaz može biti obezbeđen.
Sastav autobusa (3.1.2) i jedne ili više nezavisnih prikolica povezanih šipkom za vuču, namenjen putničkom transportu. Sastav može biti opremljen kao u 3.1.2.2 do 3.1.2.4.
Prostor za smeštaj putnika nije neprekidan kroz sastav.
Uslužni prolaz može biti obezbeđen.
Body - closed. There may be a partition between the front and rear seats. Hood/Roof - fixed, rigid roof. A portion of the roof may, however, be openable. Accommodation - 4 or more seats in at least 2 rows. Folding seats, in front of the rear seats, are possible. Doors - 4 or 6 side doors. There may also be a rear opening. Windows - 6 or more side windows.
Karoserija - zatvorena. Moguća je pregrada između prednjih i zadnjih sedišta. Krov - nepokretan, krut krov. Deo krova, međutim, može se otvarati. Smeštaj - 4 ili više sedišta u najmanje 2 reda. Moguća su sedišta na preklapanje ispred zadnjih sedišta. Vrata - 4 ili 6 bočnih vrata. Moguća su i zadnja vrata. Prozori - 6 ili više bočnih prozora.
Karoserija - zatvorena. Moguća je pregrada između prednjih i zadnjih sedišta. Krov - nepokretan, krut krov. Deo krova, međutim, može se otvarati. Smeštaj - 4 ili više sedišta u najmanje 2 reda. Moguća su sedišta na preklapanje ispred zadnjih sedišta. Vrata - 4 ili 6 bočnih vrata. Moguća su i zadnja vrata. Prozori - 6 ili više bočnih prozora.
The combination of a motor vehicle (3.1.3 to 3.1.5) with one or more independent trailers connected by a draw-bar. The towing vehicle and the trailer can be either special or not.
Sastav motornog vozila (3.1.3 do 3.1.5) i jedne ili više nezavisnih prikolica, povezanih šipkom za vuču. Vučno vozilo i prikolica mogu biti i specijalni.
Sastav motornog vozila (3.1.3 do 3.1.5) i jedne ili više nezavisnih prikolica, povezanih šipkom za vuču. Vučno vozilo i prikolica mogu biti i specijalni.
Body - closed, with or without central pillar to side windows. Hood/Roof - fixed, rigid roof. A portion of the roof may, however, be openable. Accommodation - 4 or more seats in at least 2 rows. Doors - 2 or 4 side doors. There may also be a rear opening. Windows - 4 side windows. NOTE - If the two side windows are not divided by a central pillar, this car may be calIed âcoat hâ.
Karoserija - zatvorena, sa ili bez centralnog stuba kod bočnih prozora. Krov - nepokretan, krut krov; deo krova, međutim, može se otvarati. Smeštaj - 4 ili više sedišta u najmanje 2 reda. Vrata - 2 ili 4 bočnih vrata. Moguća su i zadnja vrata. Prozori - 4 bočna prozora NAPOMENA Ako dva bočna prozora nisu razdvojena centralnim stubom, vozilo može da se zove "kouč".
Karoserija - zatvorena, sa ili bez centralnog stuba kod bočnih prozora. Krov - nepokretan, krut krov; deo krova, međutim, može se otvarati. Smeštaj - 4 ili više sedišta u najmanje 2 reda. Vrata - 2 ili 4 bočnih vrata. Moguća su i zadnja vrata. Prozori - 4 bočna prozora NAPOMENA Ako dva bočna prozora nisu razdvojena centralnim stubom, vozilo može da se zove "kouč".
A trailer which is designed to be coupled to a semi-trailer towing vehicle and to impose a substantial part of its total weight on the towing vehicle.
Prikolica koja je konstruisana tako da bude spregnuta sa tegljačem i koja prenosi znatan deo svoje ukupne mase na tegljač.
Prikolica koja je konstruisana tako da bude spregnuta sa tegljačem i koja prenosi znatan deo svoje ukupne mase na tegljač.
A passenger car (3.1.1) whose characteristics are included in none of the above-mentioned categories (see 3.1.4).
Putnički automobil (3.1.1) čije karakteristike nisu obuhvaćene nijednom od gore pomenutih kategorija (3.1.4).
Putnički automobil (3.1.1) čije karakteristike nisu obuhvaćene nijednom od gore pomenutih kategorija (3.1.4).
A bus (3.1.2) whose characteristics are included in none of the above-mentioned categories (see 3.1.4).
Autobus (3.1.2) čije karakteristike nisu uključene ni u jednu od prethodno pomenutih kategorija (videti 3.1.4).
Autobus (3.1.2) čije karakteristike nisu uključene ni u jednu od prethodno pomenutih kategorija (videti 3.1.4).
A commercial vehicle (3.1.3) whose characteristics are included in none of the abovementioned categories (see 3.1.4).
Komercijalno vozilo (3.1.3) čije karakteristike nisu uključene u prethodno pomenute kategorije (vidi 3.1.4).
Komercijalno vozilo (3.1.3) čije karakteristike nisu uključene u prethodno pomenute kategorije (vidi 3.1.4).
A road train in which the load resting on the bridging platform bears on both the towing and the towed vehicle, i.e. The load is in a single piece and coupling of the vehicles can be achieved through the load itself.
Drumski voz kod koga se teret preko platformi oslanja istovremeno na vučno i priključno vozilo, tj. teret je iz jednog dela, a spajanje vozila može se ostvariti samim teretom.
Drumski voz kod koga se teret preko platformi oslanja istovremeno na vučno i priključno vozilo, tj. teret je iz jednog dela, a spajanje vozila može se ostvariti samim teretom.
A semi-trailer (3.2.2) which, on account of its design and appointments, is intended:
â only for conveying persons and/or goods for which special arrangements are necessary;
â only for performing a specific work function.
(Examples: logs semi-trailer, fire-fighting semi-trailer, low-bed semi-trailer, air-compressor semitrailer. The list is not restrictive.)
Poluprikolica (3.2.2) koja je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjena:
— samo za prevoz lica i/ili tereta koji zahtevaju specijalan tretman;
— samo za obavljanje specifičnih radnih funkcija.
(PRIMER Poluprikolica za prevoz drveta, poluprikolica za gašenje požara, niskopodna poluprikolica, poluprikolica-kompresorski agregat. Lista nije ograničena.)
Poluprikolica (3.2.2) koja je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjena:
— samo za prevoz lica i/ili tereta koji zahtevaju specijalan tretman;
— samo za obavljanje specifičnih radnih funkcija.
(PRIMER Poluprikolica za prevoz drveta, poluprikolica za gašenje požara, niskopodna poluprikolica, poluprikolica-kompresorski agregat. Lista nije ograničena.)
A trailer (3.2.1) which, on account of its design and appointments, is intended:
â only for conveying persons and/or goods for which special arrangements are necessary;
â only for performing a specific work function.
(Examples: passenger-car transport trailer, fire-fighting trailer, low-bed trailer, aircompressor trailer. The list is not restrictive.)
Prikolica (3.2.1) koja je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjena:
— samo za prevoz lica i/ili tereta koji zahtevaju specijalan tretman;
— samo za obavljanje specifičnih radnih funkcija.
(PRIMER Transportna prikolica za prevoz vozila, prikolica za gašenje požara, niskopodna prikolica, prikolica-kompresorski agregat. Lista nije ograničena.)
Prikolica (3.2.1) koja je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjena:
— samo za prevoz lica i/ili tereta koji zahtevaju specijalan tretman;
— samo za obavljanje specifičnih radnih funkcija.
(PRIMER Transportna prikolica za prevoz vozila, prikolica za gašenje požara, niskopodna prikolica, prikolica-kompresorski agregat. Lista nije ograničena.)
A motor vehicle (3.1) which, on account of its design and appointments, is intended: â only for conveying persons and/or goods for which special arrangements are necessary; â only for performing a specific work function. (Examples: composite vehicle, passenger-car transportation vehicle, fire-fighting vehicle, ambulance, breakdown lorry, dustcart, dual-purpose vehicle, motor caravan, etc. The list is not restrictive.) It may also tow a trailer.
Motorno vozilo (3.1) koje je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjeno: — samo za prevoz lica i/ili tereta koji zahtevaju specijalan tretman; — samo za obavljanje specifičnih radnih funkcija. (PRIMER Kombinovano vozilo, vozilo za prevoz vozila, vatrogasno vozilo, ambulantno vozilo, vozilo kao pokretna radionica, vozilo za komunalne usluge, višenamensko vozilo, motorni karavan. Lista nije ograničena).
Takođe, može da vuče prikolicu.
Motorno vozilo (3.1) koje je prema svojoj konstrukciji i opremi namenjeno: — samo za prevoz lica i/ili tereta koji zahtevaju specijalan tretman; — samo za obavljanje specifičnih radnih funkcija. (PRIMER Kombinovano vozilo, vozilo za prevoz vozila, vatrogasno vozilo, ambulantno vozilo, vozilo kao pokretna radionica, vozilo za komunalne usluge, višenamensko vozilo, motorni karavan. Lista nije ograničena).
Takođe, može da vuče prikolicu.
Body - closed. Rear shape is designed in order to give a larger interior volume. Hood/Roof - fixed, rigid roof. A portion of the roof may, however, be openable. Accommodation - 4 or more seats in at least 2 rows. The row or rows of seats may have forward-foldable backs or be removable to provide a load platform. Doors - 2 or 4 side doors and a rear opening. Windows - 4 or more side windows.
Karoserija - zatvorena; oblik zadnjeg dela je konstruisan tako da omogući veću unutrašnju zapreminu. Krov - nepokretan, krut krov; deo krova, međutim, može se otvarati. Smeštaj - 4 ili više sedišta u najmanje 2 reda. Preklapanjem ili vađenjem reda ili redova sedišta dobija se platforma za smeštaj stvari. Vrata - 2 ili 4 bočnih vrata i zadnja vrata. Prozori - 4 ili više bočnih prozora.
Karoserija - zatvorena; oblik zadnjeg dela je konstruisan tako da omogući veću unutrašnju zapreminu. Krov - nepokretan, krut krov; deo krova, međutim, može se otvarati. Smeštaj - 4 ili više sedišta u najmanje 2 reda. Preklapanjem ili vađenjem reda ili redova sedišta dobija se platforma za smeštaj stvari. Vrata - 2 ili 4 bočnih vrata i zadnja vrata. Prozori - 4 ili više bočnih prozora.
A non-power-driven road vehicle which, on account of its design and appointments, is used to transport persons or goods and (is intended to be towed by a motor vehicle; semi-trailer is included in this category.
Vozilo koje nema sopstveni pogon i koje se, prema svojoj konstrukciji i opremi, koristi za transport lica i tereta, a vuče se motornim vozilom; poluprikolice spadaju u ovu kategoriju.
Vozilo koje nema sopstveni pogon i koje se, prema svojoj konstrukciji i opremi, koristi za transport lica i tereta, a vuče se motornim vozilom; poluprikolice spadaju u ovu kategoriju.
A vehicle of which, on account on its design, no substantial part of the total weight is supported by the towing vehicle. A semitrailer with dolly is considered as a trailer.
Vozilo kod kojeg je, u odnosu na njegovu konstrukciju, neznatan deo mase oslonjen na vučno vozilo. Poluprikolica tipa "dolly" smatra se prikolicom.
Vozilo kod kojeg je, u odnosu na njegovu konstrukciju, neznatan deo mase oslonjen na vučno vozilo. Poluprikolica tipa "dolly" smatra se prikolicom.
A motor vehicle (3.1) which is designed exclusively or principally for towing trailers. It can carry goods on an auxiliary load platform.
Motorno vozilo (3.1) koje je konstruisano isključivo ili prvenstveno za vuču prikolica.
Ono može nositi teret na pomoćnoj platformi.
Motorno vozilo (3.1) koje je konstruisano isključivo ili prvenstveno za vuču prikolica.
Ono može nositi teret na pomoćnoj platformi.
A motor vehicle (3.1) which is designed for towing a semitrailer.
Motorno vozilo (3.1) koje je konstruisano da vuče poluprikolicu.
Motorno vozilo (3.1) koje je konstruisano da vuče poluprikolicu.
A bus (3.1.2) which is electrically propelled through a trolley line. It can be assigned to the services and be equipped as covered in 3.1.2.2, 3.1.2.3, and 3.1.2.5 above.
Autobus na elektropogon i uz napajanje električnom strujom iz mreže posredstvom trole.
Može biti opremljen kao u 3.1.2.2, 3.1.2.3 i 3.1.2.5.
Autobus na elektropogon i uz napajanje električnom strujom iz mreže posredstvom trole.
Može biti opremljen kao u 3.1.2.2, 3.1.2.3 i 3.1.2.5.
A passenger car (3.1.1) derived from a commercial vehicle (3.1.3). Body - closed. Hood/Roof - fixed, rigid roof. A portion of the roof may, however, be openable or capable of being elevated. Accommodation - 4 or more seats, in at least 2 rows. The rear seats may be removable or may have foldable backs to provide a load platform. Doors - 2,3 or 4 side doors and a rear opening. Windows - 4 or more side windows. Seat height - The point R of the driverâs seat shall be at least 750 mm above the surface supporting the vehicle, when measured at complete vehicle kerb weight (see IS0 1176 No. 4.6).
Putnički automobil (3.1.1) izveden od komercijalnog vozila (3.1.3). Karoserija - zatvorena. Krov - nepokretan, krut krov. Deo krova, međutim, može se otvarati ili podizati. Smeštaj - 4 ili više sedišta u najmanje 2 reda. Preklapanjem ili vađenjem reda ili redova sedišta dobija se platforma za smetaj stvari. Vrata - 2, 3 ili 4 bočnih vrata. Moguća su i zadnja vrata. Prozori - 4 ili više bočnih prozora. Visina sedišta - R-tačka sedišta vozača treba da je najmanje 750 mm iznad stajne površine, kada se meri masa kompletnog vozila spremnog za vožnju (videti ISO 1176, 4.6).
Putnički automobil (3.1.1) izveden od komercijalnog vozila (3.1.3). Karoserija - zatvorena. Krov - nepokretan, krut krov. Deo krova, međutim, može se otvarati ili podizati. Smeštaj - 4 ili više sedišta u najmanje 2 reda. Preklapanjem ili vađenjem reda ili redova sedišta dobija se platforma za smetaj stvari. Vrata - 2, 3 ili 4 bočnih vrata. Moguća su i zadnja vrata. Prozori - 4 ili više bočnih prozora. Visina sedišta - R-tačka sedišta vozača treba da je najmanje 750 mm iznad stajne površine, kada se meri masa kompletnog vozila spremnog za vožnju (videti ISO 1176, 4.6).
A bus (3.1.2) which is designed and equipped for urban and suburban use; this class of vehicle has seats and places intended for standing passengers, and allows for the movement of passengers corresponding to frequent stops.
Autobus (3.1.2) koji je konstruisan i opremljen za gradsku i prigradsku upotrebu; ova klasa vozila ima sedišta i mesta namenjena putnicima koji stoje i dozvoljava kretanje putnika pri čestim zaustavljanjima.
Autobus (3.1.2) koji je konstruisan i opremljen za gradsku i prigradsku upotrebu; ova klasa vozila ima sedišta i mesta namenjena putnicima koji stoje i dozvoljava kretanje putnika pri čestim zaustavljanjima.