Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2. 11030 Beograd
Glavni meni

Koristi od upotrebe standarda

Standardi su deo našeg svakodnevnog života a da toga najčešće nismo svesni. Ako o standardima mislimo kao o formuli kojom se opisuje najbolji način da nešto uradimo, pomoć koju mogu pružiti je dragocena. Preduzeća koja u svom poslovanju primenjuju standarde imaju višestruke koristi, bilo da su to internacionalne kompanije ili lokalni preduzetnici. Korišćenje standarda donosi pozitivne efekte svakoj organizaciji, bez obzira na njenu veličinu - standardi su podjednako korisni velikim, srednjim i malim privrednim društvima. Standardi nude niz moćnih poslovnih i marketinških alata za pravna lica svih veličina jer mogu da obuhvate veliki spektar aktivnosti koje preduzima organizacija - bilo da je reč o izradi proizvoda, upravljanju procesom, pružanju usluga ili nabavci materijala.

Standardi i privatan sektor

Standardi su strateški alat koji daje smernice kompanijama ka što efikasnijem poslovanju, povećanju produktivnosti i smanjenju troškova.

Standardi i javni sektor

U javnom sektoru, standardi omogućavaju veću transparentnost i konkurentnost u javnim nabavkama i obezbeđuju bitne zahteve za industriju tako što se na njih poziva u propisima i zakonima.

Standardi i potrošači

Kada su proizvodi i usluge usklađeni sa važećim standardima, potrošači mogu da imaju poverenja u njihovu bezbednost, pouzdanost i kvalitet.

Standardi i mala i srednja privredna društva

Poslovanje u skladu sa standardima donosi tehnološke, ekonomske i društvene koristi.