Unapređenje korisničkih usluga, produktivnosti i efikasnosti samo su neke od koristi sistema menadžmenta uslugama (SMS), koji pomaže organizacijama da upravljaju životnim ciklusom usluga – od planiranja do isporuke, pružajući bolji kvalitet korisnicima i onima koji isporučuju uslugu. Upravo u ovoj oblasti ISO je, u saradnji sa IEC-om, objavio nova izdanja dva osnovna standarda – ISO/IEC 20000-1:2018 i ISO/IEC 20000-10:2018, koji, između ostalog, sadrže nove teme i nove savete.
ISO/IEC 20000-1:2018 utvrđuje osnovne zahteve za planiranje, održavanje i unapređenje SMS-a, a ISO/IEC 20000-10:2018 definiše osnovne pojmove i terminologiju za seriju standarda ISO/IEC 20000.
Komisija ISS-a za standarde i srodne dokumente KS I1/07, Softverski inženjering, primena IT u obrazovanju i internet, na poslednjoj sednici je usvojila predlog o donošenju ovih standarda i oni su sada na javnoj raspravi, a očekuje se da će biti objavljeni u decembru, na engleskom jeziku.