Ovaj dokument utvrđuje zahteve za sistem menadžmenta kvalitetom kada kompanija: a) treba da pokaže svoju sposobnost da dosledno obezbeđuje proizvode i usluge koji ispunjavaju zahteve kupaca i primenljive zakonske i regulatorne zahteve, i b) ima za cilj da unapredi zadovoljstvo kupaca kroz efikasnu primenu sistema, uključujući procese za poboljšanje sistema i osiguranje usaglašenosti sa zahtevima klijenata i primenljivim zakonskim i regulatornim zahtevima. Svi zahtevi ovog dokumenta su opšteg karaktera i primenljivi su na bilo koju kompaniju, bez obzira na njen tip ili veličinu, kao i na proizvode koje obezbeđuje i usluge koje pruža.
NAPOMENA: Ukoliko se u polju sa nazivom direktive ne nalazi reč „harmonizovan“ (obeležena zelenom bojom), to znači da evropski standard nije citiran u OJEU.
PROJEKAT
prSRPS EN ISO 22163:2025
10.99
Novi projekat se prihvata