Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

popravka

engleski

Termin
repair
Opis

action on a nonconforming (3.6.9) product (3.7.6) or service (3.7.7) to make it acceptable for the intended use Note 1 to entry: A successful repair of a nonconforming product or service does not necessarily make the product or service conform to the requirements (3.6.4). It can be that in conjunction with a repair a concession (3.12.5) is required. Note 2 to entry: Repair includes remedial action taken on a previously conforming product or service to restore it for use, for example as part of maintenance. Note 3 to entry: Repair can affect or change parts of the nonconforming product or service.

srpski

Termin
popravka
Opis

mera sprovedena na neusaglašenom (3.6.9) proizvodu (3.7.6) ili usluzi (3.7.7) da bi se učinili prihvatljivim za predviđeno korišćenje NAPOMENA 1 uz termin: Uspešna popravka neusaglašenog proizvoda ili usluge, ne čini nužno da proizvod ili usluga budu usaglašeni sa zahtevima (3.6.4). Može se zahtevati koncesija (3.12.5) u kombinaciji sa popravkom. NAPOMENA 2 uz termin: Popravka obuhvata i onu meru poboljšanja koja se preduzima na prethodno usaglašenom proizvodu ili usluzi, da bi se povratili za korišćenje, npr. kao deo održavanja. NAPOMENA 3 uz termin: Popravka može da utiče na delove neusaglašenog proizvoda ili usluge ili da ih promeni.

srpski

Termin
popravka
Opis

mera sprovedena na neusaglašenom (3.6.9) proizvodu (3.7.6) ili usluzi (3.7.7) da bi se učinili prihvatljivim za predviđeno korišćenje NAPOMENA 1 uz termin: Uspešna popravka neusaglašenog proizvoda ili usluge, ne čini nužno da proizvod ili usluga budu usaglašeni sa zahtevima (3.6.4). Može se zahtevati koncesija (3.12.5) u kombinaciji sa popravkom. NAPOMENA 2 uz termin: Popravka obuhvata i onu meru poboljšanja koja se preduzima na prethodno usaglašenom proizvodu ili usluzi, da bi se povratili za korišćenje, npr. kao deo održavanja. NAPOMENA 3 uz termin: Popravka može da utiče na delove neusaglašenog proizvoda ili usluge ili da ih promeni.

Povezani standardi

Povezani ICS-ovi

Nema informacija