Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

development

engleski

Termin
development
Opis

set of learning (3.14) activities to raise the threshold of performance (3.17) of a person, group of people or organisation Note 1 to entry: This development often includes both formal and informal methods or processes. Note 2 to entry: Formal learning (3.14) is when the learner outcomes (3.13) are defined and structured by the curriculum, learning and instructional design and by the organizing body or individual.

Note 3 to entry: Can include reflective learning, which is a formal or informal process that deliberately draws on experience to think about events, relationships and learning activities to identify what has been learned and to generate and consider ideas. Note 4 to entry: Can include team learning, which is a social and relational process that occurs from collaboration between individuals leading to coordination of knowledge (3.12) and behaviours (3.3) as a feature of their work processes. Note 5 to entry: Workplace learning is the acquisition of work-related knowledge and skills (3.18) that is the result of training (3.19) that takes place at work. Note 6 to entry: Can include learning through the means of communication technology, sometimes referred to as e-learning.

srpski

Termin
Nema informacija
Opis
Nema informacija

srpski

Termin
развој
Opis

\<учење и развој> скуп активности учења (3.14) за подизање почетног нивоа перформанси (3.17) особе, групе људи или организације

Напомена 1 уз термин:   Овај развој често укључује и формалне и неформалне методе или процесе.

Напомена 2 уз термин:   Учење (3.14) је формално када су његови исходи (3.13) дефинисани и структурирани курикулумом, планом учења и обуке, и то од стране тела или појединца који га организују.

Напомена 3 уз термин:   Може да укључује рефлексивно учење, што је формални или неформални процес који се циљано ослања на искуство промишљања о догађајима, односима и активностима учења, да би се препознало шта је научено, као и да би се генерисале и разматрале идеје.

Напомена 4 уз термин:   Може да укључује тимско учење, што је друштвени и релациони процес, који настаје из сарадње између појединаца која доводи до координације знања (3.12) и понашања (3.3), као карактеристике њихових радних процеса.

Напомена 5 уз термин:   Учење на радном месту је стицање пословних знања и вештина (3.18) који су резултат обуке (3.19) која се одвија на раду.

Напомена 6 уз термин:   Може да укључује учење путем комуникационих технологија, које се понекад назива и е-учење.

Povezani standardi

Povezani ICS-ovi

  • 03.100.30 - Upravljanje ljudskim resursima