Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

informacioni zahtev

engleski

Termin
information request
Opis

information contact that involves the knowledge or use of one or more information sources (such as printed and non-printed materials, machine-readable databases, the library's own and other institutions' catalogues) by library staff NOTE 1 Adapted from ANSI/NISO Z39.7-2004. NOTE 2 The information request can also involve recommendations, interpretation, or instruction in the use of such sources. NOTE 3 One information request can address several questions. NOTE 4 The request can be delivered personally or by means of telephone, regular mail, fax or electronic media (via email, the library website or other networked communications mechanisms). NOTE 5 It is essential that libraries do not include directional and administrative inquiries, e.g. for locating staff or facilities, regarding opening times or about handling equipment such as reader printers or computer terminals. NOTE 6 Inquiries are also excluded, if asked for the purpose of locating items of stock that have already been identified bibliographically.

srpski

Termin
informacioni zahtev
Opis

informacioni kontakt koji podrazaumeva da bibliotečko osoblje poznaje ili koristi jedan ili više izvora informacija (kao što su štampani i neštampani materijali, mašinski čitljive baze podataka, katalozi same biblioteke i drugih institucija. NAPOMENA 1 Prerađeno na sonovu ANSI/NISO Z39.7-2004. NAPOMENA 2 Informacioni zahtev može podrazumevati i preporuke, tumačenja, ili uputstva za korišćenje takvih izvora. NAPOMENA 3 Jedan informacioni zahtev može da rešava više pitanja. NAPOMENA 4 Zahtev se može uručiti lično ili telefonom, običnom poštom, faksom, ili preko nekog elektronskog medija (e-pošta, sajt biblioteke, ili drugi mehanizam za umreženu komunikaciju). NAPOMENA 5 Veoma je važno da biblioteke ovde ne evidentiraju pitanja u vezi sa snalaženjem u biblioteci ili administrativnim procedurama, npr. pronalaženje osoblja ili mesta u biblioteci, pitanja u vezi sa radnim vremenom ili rukovanjem opremom kao što su čitači, štampači ili kompjuterski terminali. NAPOMENA 6 Takođe se isključuju pitanja u vezi sa lociranjem jedinica u fondu, ako su one već bibliografski identifikovane.

srpski

Termin
informacioni zahtev
Opis

informacioni kontakt koji podrazaumeva da bibliotečko osoblje poznaje ili koristi jedan ili više izvora informacija (kao što su štampani i neštampani materijali, mašinski čitljive baze podataka, katalozi same biblioteke i drugih institucija. NAPOMENA 1 Prerađeno na sonovu ANSI/NISO Z39.7-2004. NAPOMENA 2 Informacioni zahtev može podrazumevati i preporuke, tumačenja, ili uputstva za korišćenje takvih izvora. NAPOMENA 3 Jedan informacioni zahtev može da rešava više pitanja. NAPOMENA 4 Zahtev se može uručiti lično ili telefonom, običnom poštom, faksom, ili preko nekog elektronskog medija (e-pošta, sajt biblioteke, ili drugi mehanizam za umreženu komunikaciju). NAPOMENA 5 Veoma je važno da biblioteke ovde ne evidentiraju pitanja u vezi sa snalaženjem u biblioteci ili administrativnim procedurama, npr. pronalaženje osoblja ili mesta u biblioteci, pitanja u vezi sa radnim vremenom ili rukovanjem opremom kao što su čitači, štampači ili kompjuterski terminali. NAPOMENA 6 Takođe se isključuju pitanja u vezi sa lociranjem jedinica u fondu, ako su one već bibliografski identifikovane.

Povezani standardi

Povezani ICS-ovi

Nema informacija