Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

Uspešno održan prvi vebinar ISS-a o kontinuitetu poslovanja

Kako bi u aktuelnoj kriznoj situaciji pomogao svojim korisnicima, a pre svega onima u proizvodnom i finansijskom sektoru, Institut za standardizaciju Srbije je danas, u saradnji sa Centrom za analizu rizika i upravljanje krizama (CARUK), organizovao besplatan vebinar na temu kontinuiteta poslovanja. Institut, inače, ima višegodišnje iskustvo u organizaciji različitih obuka i seminara, ali ovo je prvi vebinar u našoj organizaciji i među korisnicima i pratiocima na društvenim mrežama naišao je na pozitivan odjek i mnoštvo pozitivnih utisaka i komentara.

Vebinar je trajao oko tri sata, a više od 70 učesnika pratilo je izlaganje eksperata za menadžment kontinuitetom poslovanja u vezi sa domaćim i stranim iskustvima i dobrom praksom u aktuelnoj kriznoj situaciji. Vebinar je otvorila direktorka Instituta Tatjana Bojanić, a nakon toga je učesnike pozdravio i prof. dr Zoran Keković, predsednik CARUK-a.

Uvodnu reč o izradi plana kontinuiteta poslovanja dao je Vladimir Ninković iz CARUK-a, potom je o smernicama za menadžment kontinuitetom poslovanja u finansijskom sektoru govorio g. Dejan Stamenković, a o svojim iskustvima u aktuelnoj situaciji u proizvodnom sektoru govorio je g. Siniša Vuković.

Tokom vebinara učesnici su postavljali brojna pitanja kako u vezi sa ovom temom tako i u vezi sa brojnim standardima koji su sada aktuelni, a odgovore su im pružali direktorka Instituta i predsednik CARUK-a, ali i brojni članovi i predsednici komisija za standarde ISS-a, koji su takođe bili među učesnicima.

Institut će i u narednom periodu organizovati još ovakvih obuka, a o svim budućim aktivnostima informisaćemo javnost putem našeg veb-sajta i društvenih mreža.