Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

ISO 9001 - Sistem menadžmenta

Da bi vaša organizacija obezbedila kvalitetne proizvode i usluge,  dobra pozicija na tržištu, status organizacije od poverenja, rešenje je u standardu ISO 9001!
Na domaćem tržištu je poznat kao SRPS ISO 9001:2015, međunarodni standard koji je Institut za standardizaciju Srbije preuzeo i objavio kao dvojezično izdanje na srpskom i engleskom jeziku.

Šta je ISO 9001?

Međunarodni standard ISO 9001 je osnovni standard Sistema menadžmenta kvalitetom (QMS), koji je donela Međunarodna organizacija za standardizaciju (ISO). Standard sadrži zahteve za sistem menadžmenta kvalitetom koje organizacija mora da ispuni kako bi pokazala da je njeno poslovanje u skladu sa međunarodno priznatim  kriterijumima za kvalitet. To je upravljački sistem koji dovodi do ostvarivanja zadatih ciljeva u pogledu kvaliteta poslovanja. 

Šta je Sistem menadžmenta kvalitetom?

Sistem menadžmenta kvalitetom, (QMS) predstavlja skup jasno definisanih radnih procesa kojima se poslovanje organizacije uređuje, sa krajnjim ciljem da se ispune potrebe i poveća zadovoljstvo korisnika. QMS mora da bude prilagođen potrebama organizacije, kao i proizvodu ili usluzi koju ona pruža.

Kome je namenjen ISO 9001?

Namenjen je svim organizacijama bez obzira na veličinu i delatnost koju obavlja (proizvodnja/pružanje usluga). 
Neretko je poslovanje zasnovano na ISO 9001 neophodan uslov za ulazak organizacije na tržište ali i za izbor u dodeli poslova.

Prednosti poslovanja po ISO 9001

  1. Poboljšanje imidža i kredibiliteta kompanije
  2. Povećanje zadovoljstva i sticanje poverenja klijenata
  3. Dobro poziciooniranje i obezbeđivanje prepoznatljivosti na tržištu
  4. Lakše osvojanje novih tržišta
  5. Povećanje proizvodnje/prodaje/
  6. Lakši izvoz
  7. Cprečavanje grešaka u poslovanju
  8. Smanjenje troškova, ušteda vremena i novca
  9. Dobro upravljanje i kontrola poslovnih procesa
  10. Lakše ostvarivanje postavljenih ciljeva
  11. Konstantno poboljšanje poslovanja

Ako i vaša kompanija želi da posluje po standardu ISO 9001, na pravom ste mestu.

Kontaktirajte nas putem telefona 011/ 3409 373 ili emaila: dragana.popovic@iss.rs, dejan.radenovic@iss.rs , milena.potpara@iss.rs

Slika:anamul-rezwan-pixabay