integrated shared values, beliefs, history, ethics, attitudes and observed behaviours Note 1 to entry: In this document, “culture” refers to organizational culture.
интегрисане заједничке вредности, веровања, историја, етика, ставови и запажена понашања
НАПОМЕНА 1 уз термин: У овом документу, „култура” се односи на културу организације.
culture (3.1) supporting the achievement of a quality policy and objectives, and the delivery of products and services that meet the needs and expectations of customers and other relevant interested parties
култура (3.1) која подржава остваривање политике и циљева квалитета и испоруку производа и услуга који испуњавају потребе и очекивања корисника и других релевантних заинтересованих страна
person (or team) responsible for defining and maintaining a process Note 1 to entry: At the organizational level, the process owner is the person (or team) responsible for the description of a standard process; at the project level, the process owner is the person (or team) responsible for the description of the defined process. A process can therefore have multiple owners at different levels of responsibility.
особа (или тим) која је одговорна за дефинисање и одржавање процеса
НАПОМЕНА 1 уз термин: На нивоу организације власник процеса је особа (или тим) која је одговорна за описивање стандардног процеса; на пројектном нивоу, власник процеса је особа (или тим) која је одговорна за описивање дефинисаног процеса. Процес тако може да има више власника на различитим нивоима одговорности.
comparative evaluation and/or analysis of similar operational practices
упоредно вредновање и/или анализа сличних радних пракси