Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

interni kontekst

engleski

Termin
internal context
Opis

internal environment in which the organization seeks to achieve its objectives NOTE Internal context can include: – governance, organizational structure, roles and accountabilities; – policies, objectives, and the strategies that are in place to achieve them; – the capabilities, understood in terms of resources and knowledge (e.g. capital, time, people, processes, systems and technologies); – information systems, information flows and decision-making processes (both formal and informal); – relationships with, and perceptions and values of internal stakeholders; – the organization's culture; – standards, guidelines and models adopted by the organization; and – form and extent of contractual relationships.

srpski

Termin
interni kontekst
Opis

interno okruženje u kojem organizacija teži da postigne svoje ciljeve NAPOMENA Interni kontekst može da obuhvati: – upravljanje, organizacionu strukturu, uloge i krajnju odgovornost; – politiku i ciljeve, kao i strategiju koja je na snazi radi njihovog dostizanja; – sposobnosti i razumevanje u pogledu resursa i znanja (npr. kapital, vreme, ljudi, procesi, sistemi i tehnologije); – informacione sisteme, tokove informacija i procese donošenja odluka (formalnih i neformalnih); – odnose sa internim zainteresovanim stranama i njihove percepcije i vrednosti; – kulturu organizacije; – standarde, smernice i modele koji su usvojeni u organizaciji, i – oblik i obim ugovornih odnosa.

srpski

Termin
interni kontekst
Opis

interno okruženje u kojem organizacija teži da postigne svoje ciljeve NAPOMENA Interni kontekst može da obuhvati: – upravljanje, organizacionu strukturu, uloge i krajnju odgovornost; – politiku i ciljeve, kao i strategiju koja je na snazi radi njihovog dostizanja; – sposobnosti i razumevanje u pogledu resursa i znanja (npr. kapital, vreme, ljudi, procesi, sistemi i tehnologije); – informacione sisteme, tokove informacija i procese donošenja odluka (formalnih i neformalnih); – odnose sa internim zainteresovanim stranama i njihove percepcije i vrednosti; – kulturu organizacije; – standarde, smernice i modele koji su usvojeni u organizaciji, i – oblik i obim ugovornih odnosa.

Povezani standardi

Povezani ICS-ovi

Nema informacija