Telefon: (011) 7541-421, 3409-301, 3409-335, 6547-293, 3409-310
E-mail: Prodaja standarda: prodaja@iss.rs Seminari, obuke: iss-edukacija@iss.rs Informacije o standardima: infocentar@iss.rs
Stevana Brakusa 2, 11030 Beograd
Glavni meni

dispute

engleski

Termin
dispute
Opis

\<disagreement, arising from a complaint (3.3), submitted to a DRP-provider (3.9) Note 1 to entry: Some organizations (3.12) allow their customers (3.4) to express their dissatisfaction to a DRPprovider in the first instance. In this situation, the expression of dissatisfaction becomes a complaint when sent to the organization for a response, and becomes a dispute if not resolved by the organization without DRP-provider intervention. Many organizations prefer their customers to first express any dissatisfaction to the organization before utilizing dispute resolution external to the organization.

srpski

Termin
Nema informacija
Opis
Nema informacija

srpski

Termin
спор
Opis

\<задовољство корисника> неслагање које потиче из приговора (3.3), поднето _DRP посреднику_2) (3.9)

  1. 1 уз термин:   Неке организације (3.12) дозвољавају својим корисницима (3.4) да изразе своје незадовољство DRP посреднику у првом степену. У овој ситуацији изражавање незадовољства постаје приговор онда када је он послат организацији ради добијања одговора, а постаје спор уколико га организација није решила уз интервенцију DRP посредника. Многе организације више воле да корисници своје незадовољство прво изразе организацији, него да користе екстерно решавање спора.

Povezani standardi

Povezani ICS-ovi

  • 03.120.10 - Upravljanje kvalitetom i obezbeđenje kvaliteta