the collective effect of service performance which determines the degree of satisfaction of user of the service NOTES 1) The quality of service is characterized by the combined aspects of service support performance, service operability performance, serveability performance, service integrity and other factors specific to each service. 2. ISO defines "quality" as the ability of a product or service to satisfy users needs.
ukupan efekat obavljanja usluge koji određuje stepen zadovoljenja korisnika usluge NAPOMENE 1) Kvalitet usluge karakteriše se kombinovanim aspektima karakteristika podrške usluzi, operativnosti usluge, uslužnosti, celovitosti usluge i drugih faktora specifičnih za svaku uslugu. 2) ISO definiše "kvalitet" kao mogućnost proizvoda ili usluge da zadovolji potrebe korisnika.
ukupan efekat obavljanja usluge koji određuje stepen zadovoljenja korisnika usluge NAPOMENE 1) Kvalitet usluge karakteriše se kombinovanim aspektima karakteristika podrške usluzi, operativnosti usluge, uslužnosti, celovitosti usluge i drugih faktora specifičnih za svaku uslugu. 2) ISO definiše "kvalitet" kao mogućnost proizvoda ili usluge da zadovolji potrebe korisnika.
Nema informacija