Institut za standardizaciju Srbije nastavlja sa organizacijom besplatnih vebinara u toku trajanja vanrednog stanja. Ovoga puta je u pitanju vebinar na temu povećanja zadovoljstva korisnika primenom serije standarda iz ove oblasti. Osnovna svrha novog vebinara jeste pomoć predstavnicima sektora usluga i malih i srednjih preduzeća kako bi unapredili svoje znanje u cilju poboljšanja zadovoljstva korisnika i time se pripremili za predstojeći period ponovnog otvaranja i osvajanja tržišta.
Vebinar pod nazivom „Kako do zadovoljstva korisnika primenom standarda SRPS ISO 10001, SRPS ISO 10002, ISO 10003 i ISO 10004“ održaće se 8. maja 2020. godine, sa početkom u 10:00 časova.
Cilj vebinara: Pružanje znanja i konkretnih smernica za održavanje i povećanje zadovoljstva korisnika, postupanje sa prigovorima i reklamacijama korisnika, kao i sporovima.
Kome je namenjen? Svima koji su zainteresovani, a naročito zaposlenima u sektoru usluga, vlasnicima i direktorima malih i srednjih preduzeća iz sektora usluga, menadžerima integrisanih sistema menadžmenta, menadžerima prodaje, sektora ljudskih resursa, marketinga i drugima koji u svom svakodnevnom poslovanju imaju direktan i indirektan kontakt sa korisnicima, ili su uključeni u postupanje sa prigovorima i reklamacijama.
Predavači na vebinaru su:
Dr Ivana Mijatović, vanredni profesor Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, član Komisije KS I1/07.
Mr Mirjana Mirković-Đorđević, rukovodilac Odeljenja za hemijske tehnologije, poljoprivredu, šumarstvo, bezbednost, životnu sredinu i opšte standarde u ICC-u, sekretar Komisije CASCO, predstavnik rukovodstva za ISMS u ISS.
Prijavljivanje za učešće vrši se dostavom popunjene prijave na adresu iss-edukacija@iss.rs. Prijavite se odmah, kako biste rezervisali svoje mesto na vebinaru.